Sapık Sahte Hoca YAKALANDI! - Arka Sokaklar 562. Bölüm
08:12
440,068
Reddit
Arka Sokaklar 562. Bölümünde Ekip, sapık sahte hocayı yakaladı!
Yüzyıllara meydan okuyan, büyülü, kocaman bir şehir ; İstanbul. Ve bu şehrin her sokağını, herkes için daha güzel, daha ‘yaşanır’ bir yer yapmak uğruna her türlü kötülüğe ve sıkıntıya meydan okuyan yürekli polislerimiz…
İstanbul Polis Teşkilatı Asayiş Şube’de görev yapan ‘sivil’ bir ekip, minibüsleriyle bu metropolün sokaklarını arşınlamakta ve karşılarına çıkan her türlü kanunsuzlukla savaşmaktadırlar. Polislerimiz, görevleri sırasında, değişik ve çeşitli insan hikayeleriyle sürekli karşılaşmaktadır. Zaman zaman gülümseten, zaman zaman da iç burkan bu hikayelere; meslek yıllarının tecrübesi ve ‘babalığıyla’ yaklaşan, ekibin diğer genç üyelerine de yol gösteren Rıza Baba olur. Rıza Baba; ekibe, hem mesleğe hem de hayata dair pek çok şeyi öğretecek, unutulanları hatırlatacaktır.
Kısacası, polislerimizin ve ailelerinin hayatları ile İstanbul sokaklarının serüveni iç içe geçecek, kahramanlarımız; sevinçte, kederde, aşkta ve yalnızlıkta her zaman birbirlerinin yanında olacaklar. İçlerinden biri tökezlediğinde hep birlikte ona destek olup ayağa kaldıracaklar.
Yapımcı : Erler Film / Türker İnanoğlu
Yönetmen: Orhan Oğuz
Genel Koordinatör: Yılmaz Ekmekçi
Senaryo Danışmanı: Ahmet Yurdakul
Senaryo: Ozan Yurdakul, Sinan Yurdakul
Oyuncular:
Zafer Ergin (Rıza Baba),
Şevket Çoruh (Mesut),
Özgür Ozan (Hüsnü),
İlker İnanoğlu (Engin),
Oya Okar (Selin),
Alp Korkmaz (Ali),
Ozan Çobanoğlu (Hakan),
Merve Oflaz (Bahar),
Nazlı Tosunoğlu (Nazike),
Yiğitcan Ergin (Cemal),
Ela Yörüklü (Ezgi),
Hülya Kalebayır Çelik (Ayla),
Tunç Oğuz (Arda),
Yüsra Geyik (Zeliha),
Onur Bay (Tekin),
Kerimhan Duman (Tunç),
Ecem öz (Şule),
Elvan Dişli (Pınar),
Efe Günay (Haydarberk),
Ada Baykan (Zeyno Bebek),
Garip Kont

YORUMLAR
  • tuanakahraman.
    tuanakahraman.

    olan güvenliğe oldu

  • k-pop dansçısı Nehir
    k-pop dansçısı Nehir

    Arkadaşlar arka sokaklar yönetmeni açıklama yaptı hedefi 1000 bölünmüş 😱😱😱😱

  • Kağan Çelik
    Kağan Çelik

    Konu dersem Arkadaşlar yani ben kanun kardeşim işte karnen artık tableti yok telefonu var ya o yüzden bu artık benim

    • Kağan Çelik
      Kağan Çelik

      Çok güzel çok güzel bir film değil mi Arka Sokaklar arkadaşlar görüşürüz Şu an işim çıktı o yüzden gidiyorum öpüyoruz sizi

  • Kağan Çelik
    Kağan Çelik

    Merhaba arkadaşlar nası

  • ASHAB ORUNOV
    ASHAB ORUNOV

    Dizi asiri heycanli gidiyor umarim final yapmaz

  • Deniz Beliren
    Deniz Beliren

    Abi hakan il bahar evlensin

  • Anar Şavəddinov
    Anar Şavəddinov

    yahu su diziden ilk ckmasi gereken zelihadi

    • k-pop dansçısı Nehir
      k-pop dansçısı Nehir

      Neden merak ettim de

  • ayşegül kaya
    ayşegül kaya

    Arka sokaklar size yalvariyorum kanal deyi terk etmeyin noldu neden durduk yere böyle bi sey cıktı ben sizin hastanizim yaaaaa nolur burakmayin lütfen eyer böyle bi sey yaparsaniz sizi izlemem kanalınıza abune olmakdan cıkarim duydunuzmu beni hhhhh lütfen dizi aradan kalkmasin sizi cooooooooooooooooooooo k seviyorum cok güzel bir diziniz var 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍💕💕💕💕💕💕💕💕💖💖💖💖💖💓💓💓💓💓💓💓💓💞💞💞💞💞💞💟💟💟💟💟💟💟💗💗💗💗💗💗💗💗 arka sokaklar sizi cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum cok yaa siz giderseniz ben naparim hem ben sizin sayenizde polis olacaktim lütfen bu dizi kalkmasin yalvariyorum lütfen nolur ben mesutun sakalarini özelirim hüsnün kahraman lıklarini da hatta daha önem lisi merve oflazı daha cok hepinizi ayri ayri cok seviyorum cok 💟💟💟💟💞💞💞💞💗💗💗💗💗💗💖💖💖💖💖💖💕💕💕💕👍👍👍

    • ayşegül kaya
      ayşegül kaya

      @Önder öncü cok saol arkadas olalimi

    • Önder öncü
      Önder öncü

      @ayşegül kaya abone oldum.

    • ayşegül kaya
      ayşegül kaya

      @Önder öncü tesekür ederim kanalima abune olmak istermisin beyeni yorum vidyolarima benim kac beyenim var

    • Önder öncü
      Önder öncü

      Aynen ben de.Bu yorum çok güzel! 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

  • Fatma Murat
    Fatma Murat

    Cemal eğer ankaraya giderse ezgiyi dayamıştır çünkü ezgi onun için londradan vazgeçti şimdi kalkıp o ankarayami gidicek

  • Castle Gaming Askeriye Polisiye
    Castle Gaming Askeriye Polisiye

    1:45 flash TV oyunculuğu 🤣

  • Leyla Kılıç
    Leyla Kılıç

    bölümden çok fazla video atılması ve tüm videoların süreleri uzun olması eskiye nazaran video izlenimleri düşürdü bölümden az paylaşım olsun bazı videolar kısa süreleri olmalı ayrıca her hafta ekipteki tüm oyunculara 5 tane soru sorulsa oyucular bunları cvplasa sizde video haline getirseniz ama ekipteki tüm oyuncular videoda olsun ayrı ayrı olmasın eminim izlenimler artar seyirci ve oyuncular iç içe olur

  • progamingtrXx
    progamingtrXx

    admin şu başlıklara hastayım :D

  • TheRealllyy
    TheRealllyy

    arka sokakların değişmeyen aracı fiyat gene sahada

  • Türk asena
    Türk asena

    Aleyna çakır olayı buydu

  • yasir nihat komşul
    yasir nihat komşul

    Selinin zeliş e başın yeni beladan kurtuldu demesi😅

  • Önder öncü
    Önder öncü

    Bu dizi çok hoş vakit geçirtiyor ve az çok günümüz gerçeklerini yansıtıyor. 100 üzerinden 100 puanlık bir dizi! Emeği geçenlere teşekkürler.

    • ŞİRİN ASLAN
      ŞİRİN ASLAN

      Ayn

  • Yakup Oztuna
    Yakup Oztuna

    1:32 de başlayan müziğin adı neydi bulamadım hiçbiyerde

  • M.Z.K 1954
    M.Z.K 1954

    Ezgi Cemal Evlensin diyenler beğeni atsın

  • ابو نشيدة الجابري
    ابو نشيدة الجابري

    شو اسم المسلسل

    • Feriel DZ
      Feriel DZ

      Arka sokaklar الازقة الخلفية

  • Göktuğ Saruhan
    Göktuğ Saruhan

    Ya allahım şu hoca hem suçlu hem güçlü

  • k koko
    k koko

    Bu ne ya.evlenmeden birlikde tatil filan.böyle şeyler doğru deyil

  • Ejderha Enes
    Ejderha Enes

    Cemal Ankaraya gitmesin

  • tuba uğur
    tuba uğur

    Ezgi sana bir şey söyliycem

  • murat can
    murat can

    Bu millet hala cinci hocalara inanmaya devam ediyor

  • Ali Fidan
    Ali Fidan

    Arka sokaklar bitmesin diyenler 1 like atsın

    • Önder öncü
      Önder öncü

      Bu diziyi ve bu dizinin yıllarca devam etmesini isteyen herkesi çok seviyorum!

  • Huseyin Yıldız
    Huseyin Yıldız

    bu dizi başladığında 7 yaşındayıdm şimdi 21 halla severek izliyorum

    • Önder öncü
      Önder öncü

      İnşallah bu dizi yıllarca devam eder. Allah sağlık,mutluluk ve Arka Sokaklar'ı eksik etmesin! İyi seyirler dilerim.

  • Atak Tuna
    Atak Tuna

    😂🤣papaz ne

  • Pınar uzun
    Pınar uzun

    Ekip yine baskı basanın dır dedirti

  • Bs delisi fan bs delisi fan
    Bs delisi fan bs delisi fan

    ezcem az dehilsin kiz

  • Hamza Akyikit
    Hamza Akyikit

    tam 1000. like`ı attım

    • Önder öncü
      Önder öncü

      Bu diziyi ve bu dizinin yıllarca devam etmesini isteyen herkesi çok seviyorum!

  • Arka Sokaklar
    Arka Sokaklar

    Şu sahte hoca bana Kertenkele dizisini hatırlattı. Ey gidi günler! Azmi hoca vardı..... Keşke sahte hoca diye meczup Azmi'yi diziye getirselerdi.

    • Ali Yılmaz
      Ali Yılmaz

      Ali597

    • Ali Yılmaz
      Ali Yılmaz

      Ali597

    • Ali Yılmaz
      Ali Yılmaz

      Ali597

    • Önder öncü
      Önder öncü

      @Arka Sokaklar tüm filmler ve diziler birer sanat eseridir,hepsinin izleyeni vardır elbet. 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

    • Arka Sokaklar
      Arka Sokaklar

      @Önder öncü Birşey değil. Ben hem Kertenkele hem de Arka Sokaklar'ı seviyorum.

  • Emir Kaan Soylu
    Emir Kaan Soylu

    EzCem ve SelMes aşkı bitmeyecek

  • SEMRA BAŞ
    SEMRA BAŞ

    Abu inşallah dizi finali olmaz

    • Önder öncü
      Önder öncü

      Amin,bu dizi olmazsa olmazım harbiden!

  • Dilek Caparaz
    Dilek Caparaz

    Çok güzeldi

  • dersim s
    dersim s

    Allah akil fikir versin.bole sahte hocalar Allah belanizi versin yazik günah onca insana.kanmayin sizde.

  • Gokberk Tanın
    Gokberk Tanın

    Arka sokaklar efsane

  • Elcan Səfərov
    Elcan Səfərov

    Arka sokaklar ❤️❤️❤️❤️❤️👍👍👍👍

    • Önder öncü
      Önder öncü

      Sağ olasın Arka Sokaklar!

  • Miki Ceferova
    Miki Ceferova

    Ah EzCem'im Ah bari özel klip yapın nolursun fanlarına yazık diylmi

  • Harun Yumuk
    Harun Yumuk

    İnşallah cemal ankaraya gitmez yani transfer olmaz ezgi perişan olur

    • NURETTİN İŞERİ
      NURETTİN İŞERİ

      🔥🔥🔥

    • Metin2 MoonWarriorTv
      Metin2 MoonWarriorTv

      Oda gider nolacak

  • Emre Yıldız
    Emre Yıldız

    Adam resmen kadınları bayıltıp sıradan geciryor biz sadece birini gördük gormediklerimiz ne olacak bu iplisi iy bi ezmeleri lazımdı aslında

    • Önder öncü
      Önder öncü

      Mesut iyice odunu verse yeridir.

  • Morbius Yaşayan Vambir
    Morbius Yaşayan Vambir

    Arka Sokakları Sevenler Beğeni Atsın

    • Önder öncü
      Önder öncü

      Bu diziyi ve bu dizinin yıllarca devam etmesini isteyen +bu diziyi kötülemeyen herkesi çok ama çok seviyorum!

  • FRIENDSHIP
    FRIENDSHIP

    HAYVANLAR HAKKINDA ŞAŞIRTICI BİLGİLER 1. Su samurları uyurken birbirlerinden ayrı düşmemek için el ele tutuşurlar 2. Sincaplar toprağın altına sakladıkları meşe palamutlarını nereye koyduklarını unuttukları için her yıl binlerce ağacın yetişmesine vesile olurlar 3. Dişileriyle oyun oynayan erkek enikler, fiziksel üstünlük onlarda olsa bile genellikle dişilerin kazanmasına izin verirler 4. Kaplumbağalar makatlarından nefes alabilirler 5. İneklerin "panpa"ları olabilir 6. Gentoo penguenleri hayatları boyunca birlikte olacakları eşlerine çakıl taşı ile evlilik teklif ederler 7. Washington'da bir hapishane, barınaktaki uyutulacak kediler ile mahkumları eşleştirerek bir rehabilitasyon programı yürütüyor. Hem kediler hem de mahkumlar için iyi bir şey gibi gözüküyor 8. Japonya'da ki şebek maymunları, yemek makinelerinden yiyecek satın almak için bozuk para kullanıyorlar 9. Norveç bir penguene şövalye nişanı verdi 10. Çin'de bir pandayı öldürmenin cezası ölümdür Buraya kadar okuduysan teşekkür ederim. Hayvanlarla ilgili videolar paylaşıyorum. Bana destek olur musun? ,..,..,..

    • FRIENDSHIP
      FRIENDSHIP

      @Bombastik Əyləncə korktum 😟

    • Bombastik Əyləncə
      Bombastik Əyləncə

      Bir daha yorumlarda seni görürsem sende kaplumbağalar gibi makatından nefes alcan ona göre

    • Efemen Brothers
      Efemen Brothers

      tamam anladık su samurları el ele tutuşup uyuyor biraz da yeni bilgi istiyoz

    • Ayse Dogan
      Ayse Dogan

      Gerçekten boşa harcadın kim bakarki bence başka şeyleele uğraşabilşrşsn

    • hebele hübele raşit
      hebele hübele raşit

      Boşuna uğraşmışsın kanka

  • Enes BaykalT
    Enes BaykalT

    Yıl 2022 hala izleyen varmı

    • Önder öncü
      Önder öncü

      İnşallah bu dizi yıllarca devam Eder.Bu diziyi çok seviyorum ve her hafta bu diziyi sabırsızlıkla bekliyorum! Sağ olasın Arka Sokaklar!

    • Mehmet Emir Sevli
      Mehmet Emir Sevli

      Kesin olur

    • Y ve B Kardeşler
      Y ve B Kardeşler

      Kesin olur

  • Furkan Orhan
    Furkan Orhan

    keske gercekten emniyet mudurleri boyle mikrofonlar alip konussa bu suclular goturulurken amerikadakiler bile yapiyor

    • Dead Korps
      Dead Korps

      bizim haberciler anca siyaset haberi yapsın knk

  • dilek kahveci
    dilek kahveci

    Oh iyiki de yakalandı ama güzel yakalandı ve EZCEM çok güzeldi 😘😘😍😍😘

    • Arif ışık
      Arif ışık

      Kimi ezcen

  • kubilay ÖZDEMİR
    kubilay ÖZDEMİR

    Tunc cikarmak icin ozcani cikartiriz seni diye kandirsinlar bence kandirirlar

  • Nazile Nesirli
    Nazile Nesirli

    EzCem💖👍

    • اديب حبيب
      اديب حبيب

      🙂🖤

  • Bizdən xəbər
    Bizdən xəbər

    Ezgi sevənlər

  • Resul Akdere
    Resul Akdere

    Şu cemalle ezgiye senaryo yazdığınız kadar baharla hakana yazmadınız bi be

  • Abdullah çelebi
    Abdullah çelebi

    3:10 3:20 arası çok komikti :D

    • Brawler Umut
      Brawler Umut

      *:D*

    • hebele hübele raşit
      hebele hübele raşit

      Aynen

  • Zonan 05
    Zonan 05

    güzel vallah insanlari birkez daha uyandirdiniz :)

    • Önder öncü
      Önder öncü

      Bence de,bu dizi gerçekleri az çok yansıtıyor. Bu diziye emek veren ve bu dizinin yıllarca devam etmesini isteyen herkese kocaman bir teşekkür ediyorum!🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

  • LAN PW
    LAN PW

    Admin lütfen gizli videoları aç artık

    • Brawler Umut
      Brawler Umut

      @tufan metinler *Aynen*

    • tufan metinler
      tufan metinler

      @Bizdən xəbər çünkü videoları gizlemeden önce attığı videoları oynatma listesine Almıştı gizleyince ordada gizli olarak gözüküyor ama sadece kanal sahibi görebiliyor

    • Bizdən xəbər
      Bizdən xəbər

      @Brawler Umut sən nasil gördun

    • Brawler Umut
      Brawler Umut

      @Bizdən xəbər *Kimsede gözükmeyen sadece kanalın sahibinde gözüken videolardır*

    • Bizdən xəbər
      Bizdən xəbər

      Gizli vidyo ?

  • Onur Budakci
    Onur Budakci

    Yıl 2020 hâla izleyenler kendini beli etsin +1

    • Ruzgar Ergun
      Ruzgar Ergun

      +1

    • Önder öncü
      Önder öncü

      İnşallah bu dizi yıllarca devam eder,bu dizi olmazsa olmazım harbiden!

    • rss pubg
      rss pubg

      @Bizdən xəbər dalbayob,narmalni danış.

    • Bizdən xəbər
      Bizdən xəbər

      @rss pubg gijdillag san ?

    • Bizdən xəbər
      Bizdən xəbər

      @Aslı Çukur aynen canım bende yazdım Azərbaycan dan selam sana

  • Enes Aslan
    Enes Aslan

    Sonunda ilkkk

    • Bombastik Əyləncə
      Bombastik Əyləncə

      @Enes Aslan yav ne kazandın heğ?

    • LordMehmet Emin
      LordMehmet Emin

      vatan bilgisayardan arkadaşları aradım sana monster notebook verecek 1000 tane

    • Erkan Mutlu
      Erkan Mutlu

      Bravo ülke ekonomisi düzeldi

    • BURAK DÖNMEZ
      BURAK DÖNMEZ

      Arkadaşa kupasını verelim

    • Kerem Açıkgöz
      Kerem Açıkgöz

      Bravo

Sonraki
Arıza 11. Bölüm
2:21:16
816 B